Pořádání firemních akcí není jednoduchou záležitostí a přitom ještě musíte myslet na celou řadu detailů, abyste nepromarnili čas a příležitost. Výběrem vhodných konferenčních prostorů můžete zvýšit zájem účastníků, jejich produktivitu, soustředění i nadšení, ale pokud propojíte pracovní program s vhodným odreagováním, můžete získat při své akci ještě mnohem víc.
Nejprve práce, pak teprve zábava?
A co kdyby to bylo naopak? Nebo co kdyby zábava trvala po celou dobu působení nachystané akce? Existuje celá řada možností, jak zpříjemnit už samotnou konferenci popřípadě přednášku nebo seminář. Pronájem konferenčních prostor totiž umožňuje využít i další služby, které jsou s akcemi snadno spojitelné. Občerstvení v podobě švédských stolů nebo volba prostor, které nepůsobí tak upjatě udělá s náladou účastníků hotové zázraky. Přečtěte si také článek o tom, jak se na firemní akci chovat.
Večírek nebo masáž jako odměna za pracovní nasazení
Spousta lidí je ochotná lépe spolupracovat a více se soustředit, když mají tu správnou motivaci. Odměna v podobě masáží, které nabízí například hotel Belvedere Praha nebo uspořádání firemního večírku jako zakončení společné práce, jsou těmi nejlepšími možnými spouštěči větší ochoty a pozornosti všech přítomných účastníků. Vybrat si povětšinou můžete mezi moderně vybavenými salónky, plesovým sálem nebo decentním barem, který navodí příjemnou atmosféru k relaxaci. Vítanou službou jsou pak i dětské koutky se zajištěným hlídáním.
Udělejte z práce zábavu
Zpříjemnit však můžete účastníkům i samotný průběh připravené akce. Kvalitní technické vybavení, které poskytují hotely v Praze, jsou vítaným zpestřením i usnadněním celého průběhu konference nebo přednášky. Využít tak můžete například dataprojektory, plátna, tlumočnické kabinky nebo také flipcharty, bez kterých si dnes ukázkovou konferenci asi dokáže představit jen málokdo. Samozřejmostí je také Wi-Fi připojení, které je naprosto nezbytné.